Header

鈥婫ot two really interesting books from my mom in the mail today! I'm excited to start reading them. The one to the left is "Improve Your Result in Five Minutes" and the right one is "Kick Your Competitors' butts" (kinda haha). They're basically books with tips on how to improve your business and develop it and stuff. Always love reading these kinds of self improvement books haha. They always make me think a lot and then they make me feel bad for not doing "enough" and that I should be doing way more with my time. But that's a good thing! On to bigger and better things!

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - Click here

Likes

Comments

Hey hey hey!

Had another TERRIBLE frisbee golf run today. So shitty I stopped counting on the second hole. One started out great and I made it to like the fourth before I fucked up but my long distance game is SHIT. My puts are pretty good but ughhhh...

Got home and took a shower. Just had some dinner and now it's time to edit today's video. It's an angry one. Not about frisbee though haha! Hope you'll like it. If you haven't checked out my channel yet you can do it here:

Likes

Comments

Just finished watching the first episode of I Am Cait. I've been looking forward to this show since they announced that they were doing it a while back. It was really nice and she's sooooooo beautiful I can't even stand it. She's more fit than I am and she's freakin 50 years older haha! I'm very excited to see the rest of the episodes in the upcoming weeks.

We haven't really done much since we got home from golfing earlier today. Some friends came over and we watched Ted 2. It was okay but the first one was better in my opinion! Since they left I've just chillaxed doing nothing. I have been doing some business related research for things I'd like to do in the future, but everything is so confusing so we'll see how I work that stuff out haha...

4 days left of July. Still shittiest summer ever. We've got one month left to turn this shitty shit around! C'mon.

Likes

Comments

I did some kick ass sale shopping last night at nelly.com! My all time favorite clothing brand that is everything I want my life to be (haha) is Filippa K. Gorgeous basic designs that are the best quality ever and I'm just obsessed.

So every time I get to add a Filippa K item to my closet I get so excited haha. So the top white shirt is from there and it was on major sale. Original price was $187 (1,600:-) and I got it for $93 (783:-)! Cray cray. I also got a pair of Nike Roshe One that I've been eyeballing for the longest time. They were down 10% so why not. And last but not least I got this gooorgeous Whyred sweater/shirt whatever you'd call it, on sale of course! :)

Can't wait for them to arrive! Do you guys have any favorite go to brands when you want to treat yourself to something nice?

Likes

Comments

Swagging around in braids today. Also I haven't really been wearing that much makeup at all this summer. I guess that's kinda standard but for someone who loves to do makeup it's different! But I guess I like it, it takes like 15 minutes to do rather than 45.... Win win for everyone involved (and waiting for me to get ready) ^^

I'm so restless right now. Waiting for our buddies to update us on a time schedule (they have a newborn baby girl so it's up to her haha!) and also waiting for my camera battery to charge so I could possibly film a video. Soooo I'm just sitting here doing nothing right now. I would like to play some HS Tavern Brawl BUT IT'S MONDAY AND IT'S NOT OUT YET w盲盲h.

I guess Imma watch some House instead haha. What are y'all up to today? Work? Vacationing? x

Likes

Comments