Header

OOOHHH SOOO PRETTYYYYY!

It's almost Christmas, and I need to share these with you guys. A gorgeous Daniel Wellington watch is the perfect gift for a loved one. They are so classy and you get the gift wrapped so gorgeously in gorgeous packages. There is nothing better to give someone you love!

These obviously work for both girls and guys and you can change the wristband to kinda change the look of the watch. And right now they have special Christmas offers on their website right now so check those out.

And obviously I won't leave y'all hanging without a discount code: 'katrinberndt' for 15% off, valid until January 15th! So go nuts, check out their watches here:

(Sponsored)

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

​Time to pick a new design for my Christmas/New Year's nails. Getting them done tomorrow! I've been into the dark red/black and red design, but then I saw these white ones above and fell in love with them! So now I have no idea what I want to get. We'll see what Emelie has to say tomorrow, but I just love the white + gold. But they're not SUPER Christmassy. But kinda wintery? I don't know. ^^

Likes

Comments

Today's video is a toy unboxing from Lovehoney! :) They have a bunch of fun sex toys and also a documentary series on Netflix where you get to follow them around behind the scenes :D Love it!

Wanted to make this video just to encourage y'all to check out the page and get yourself or a loved one some fun toys for Christmas haha. Perfect gift!

Likes

Comments

My dad made a home made advent candle holder thingy but with lightbulbs instead of actual fire! Woho! Can't wait to light the next one on Sunday!

​Tuesday today. Dark, gray and rainy outside. NOT excited at all. Have to film a bunch of videos tonight. NOT excited about that either. Snore. Also have packages to pick up now ALL over town. Literally as far away from each other as possible here. Can't pick 'em up 'cause it's RAINING. ARGH. That kind of day today.

Likes

Comments

The first song of the year was this. So random, but it's a good one!

Most played artist: QUEEEEEN Lana of course! And Sia and Imagine Dragons. Definitely describes my year.

This is so emotional haha... 1000 Forms of Fear and Smoke + Mirrors by Imagine Dragons got me through the hell I was in when I lived in Gothenburg. Listened to them on repeat and I can just feel the depression and anxiety when I listen to these songs today. Still love 'em though,

Apparently I like pop...... Hahah. Most played genres!

​41,000 minutes. 28 days of music. Good shit!

This stuff was made by Spotify's Year In Music thingy! :) 

Likes

Comments